2013. június 1., szombat

Felirat elkészült és a Star Trek beszámoló.

A feliratról csupán röviden,annyit,hogy kész.A kíváncsiakat a Filmek menü pontnál várja.

Végre,bár most is csak röviden írhatok,itt a beszámoló a Star Trek: SötétségBenről.  


NEM tartalmaz cselekmény leírást,DE esetleg befolyásolhat.

Mivel a premier előtti vetítésre mentünk,lévén,hogy pontosan az öcsém szülinapjára esett,röstellem kicsit,hogy nem azonnal írtam. Annyiból talán jobb,hogy azóta más emberkék véleményét is megismertem.Így tudom,hogy nem csak engem lepett meg az,hogy az első rész után a Sötétségben tényleg jó film lett.A mozi előtt az volt az érzésem,hogy nem lesz különösebben nagy élmény,még annak ellenére is hogy Ben szerepet kapott a filmben.Nos,kellemesen csalódtam.

***
  
Néhány észrevétel azért,amit magával a filmmel kapcsolatban utólag kicsit élmény rombolónak érzek.
A történet,ha nem is buta,de egyszerű,nekem túl könnyen követhető volt.Némely fordulat erőteljesebb gondolkodás nélkül is,már az elején sejthető.Kirk kapitány az első részhez képest túl nagyot változott s mivel,mi nézők nem tudjuk mi történ a két rész között,ez a változás nálam kis mértékben volt csak tetszetős...
Összességében viszont,maga a film,a látvány, a rendezés és a színészek is sokkal erősebbek voltak most,mint az előző résznél!

***

Még most is hihetetlen érzés,és talán túlzásnak hangzik,de jó belegondolni,hogy láthattam a kedvenc színészem,első nagyobb mozifilmjét,amiben ráadásul lenyűgöző volt!Igaz,sajnos nem eredeti hangon néztük,így azt nem tapasztalhattam meg,milyen,ha egy egész termet tölt be a hangja,de ennek ellenére is, Ben hátborzongatóan alakította a szuper erős űr gonoszt.
Nem igazán fordult velem elő,hogy kiakarjak rohanni egy filmről. Most hol azért akartam sikítva menekülni,mert őt ütötték,vagy épp azért akartam kirohanni,mert ő vert,vagy szorított halára egy szereplőt... :)
Igazán kemény és vad karaktert kapott.Végre nem azt a romantikus úriember szerepet hozta,ami kétségtelenül jól áll neki,de lassan kezdték beskatulyázni az átvert férj szerepébe.Itt viszont volt néhány akció jelenete is és ha nem is volt annyit látható,mint sokan,köztük magam is szerettük volna,azért az ügyes rendezésnek köszönhetően,nem sokat panaszkodhatunk.
A felsőbb rendű,lenéző magatartás,a legjobb pillanatokban felvillantott gúnyos mosoly pedig,itt velejéig gonosszá teszi.Egyáltalán nem Sherlokot idézi,mint azt sokan várnák!      
Az a véleményem,hogy lehengerlően sikerült bebizonyítania,hogy ilyesmivel is simán megbirkózik!


                

1 megjegyzés :